domingo, 8 de abril de 2012

Artistas anónimas

En mi vida el arte ocupa un lugar importante.Siempre he querido tener algún talento especial , como por ejemplo cantar , pintar o tocar algún instrumento de música, pero no he tenido esta suerte. En mi entorno tengo amigos escultores, pintores, músicos que admiro y adoro. Algunos de ellos son muy conocidos y otros,  están en el anonimato porque han decidido convertir su talento en hobby y no un medio para ganarse la vida o simplemente no han dado el valor suficiente a lo que hacen.
Este es el caso con mi amiga Kati que vive en Sofia . Es de las personas mas dulces que conozco y que ha sabido mantener su carácter alegre e ingenuo. Ella empezó haciendo tarjetas postales artesanales , porque la encantan las anualidades. Luego ha experimentado con cuadros para la pared i otros adornos para fechas señaladas ( Navidad, San Valentin, Pascua etc ) . Todavía guardo con mucho cariño una de sus primeras creaciones - una tarjeta para mi cumple el año pasado- este sonriente girasol .





Изкуството е важна част от живота ми. Винаги съм мечтала да имам някаква артистична дарба, например да рисувам , да пея или да мога да свиря на някаъв инструмент, но уви, нямам този късмет.В моето обкръжение има страшно талантливи хора, скулпути , художници, музиканти , които обожавам и на които безкрайно се възхищавам. Някои от тях са известни, а други предпочитат да останат анонимни, тъй като са превърнали таланта си в хоби ,а не начин на препитание или просто все още не са повярвали във възможностите си.
Такъв е случаят със скъпата ми приятелка Кати, която е една от най-очарователните личности които познавам и която е запазила весел и наивен характера си. Катето започна да твори дизайнерски картички, а по късно започна да експериментира с пана и украшения по различни поводи и празници ( Коледа, Св.Валентин, Великден и т.н ). Все още пазя с голяма любов едно от първите и творения - картичка за рожденният ми ден миналата година- прекрасен, усмихнат слънчоглед.






Kati hace todo esto todavía por hobby, aunque últimamente los amigos la estamos bombardeando con encargos - para cumples, bautizos , cenas románticas, o simplemente para sorprender alguien querido con algún mensaje personal y divertido. Os dejo algunas de sus creaciones que me encantan .
Кати продължава с нейното очарователно хоби ( все още не занаят ) , въпреки че в последно време приятели и близки я бомбардират с поръчки по всякакви поводи - рожденни дни,кръщенки,романтични вечери или просто изненада за любим човек с лично послание. Тук споделям с вас, енда много малка част от нейният пъстър свят, за да му се насладите. 















Otra gran artista anónima es la hermana de mi amigo Alex, Paola. Aunque no la conozco personalmente, admiro mucho sus tartas artesanales de diseño ,que son de lo mas original, extraordinario y personalizado ! Podéis echar un ojo en su perfil de Facebook Dulce Dorotea donde hay un montón de fotografías de sus creaciones . También encontrareis el numero para pedidos y encargos. Os dejo algunas fotos que me encantan , espero las disfrutéis.


Друга страшно талантлива личност е сестрата на приятелят ми Алекс, Паола. Обожавам нейните дизайнерски торти , които са най- оригиналните,фантастични, персонализирани сладкиши.За съжаление само приема поръчки в Испания , но ви оставям малко снимки за да им се насладите и профила и във Facebook ако имате желание да разгледате повече.Надявам се да ви харесат.











Os deseo una gran semana !
Пожелавам ви страхотна седмица !

Follow on Bloglovin

1 comentario: