domingo, 12 de febrero de 2012

Esterhasi Bar - София


Миналият петък имах удоволствието да посетя това превъзходно местенце Esterhasi Bar,Desserts&Dinner . Накара ме да се почувствам като в обичайните ми любими космополитни местенца в Мадрид, Лондон или Истамбул . Прекрасен дизайн , удобна локация, добре подбрана музика и изключително любезен персонал. Както винаги, всеки с любов направен бизнес може да върви само напред и нагоре , затова с удоволствие Ви давам няколко препоръки. Менюто би могло да бъде малко по персонализирано и да има поне едно или две ястия  “звезди” ( обичайно любителите на доброто хранене отиваме на определени местенца за да се насладим на определен специалитет ). Зоната на бара с високите маси може да се превърне в “ гастро бар “  за напитка “afterwork “ с нещо малко за хапване изложено на витрина , като например бомбон от “ foie gras “ , крокети от манатарки, мини тост с моцарела, домат и пресен босилек или шишче от скариди и ананас и .т .н.
Желая Ви успех и до нови срещи.


***
Облечена съм с пуловер и пола Zara , 
а прическата ми е стилизирана от 
Вени Кондаков от Фетиш . 

Follow on Bloglovin

1 comentario:

  1. Muy interesantes tus comentarios sobre el restaurante. Me acercare a cenar y poder comprobar tus sugerencias.
    Durante la semana del 20-Febrero estaré en Sofía y viendo tu exquisita critica estoy seguro que me podrás recomendar restaurantes y sitios de Shopping en la ciudad para que me sea agradable mi estancia.
    Muchas gracias de anticipado y mucha suerte con tu Blog

    ResponderEliminar