domingo, 13 de mayo de 2012

Pikolinos Maasai



He invitado a una amiga búlgara,para que este verano venga a visitarme en Canarias. Ella esta muy ilusionada , pues será su primer experiencia en España y cada vez que hablamos del viaje me pregunta mil cosas. A ella, igual que a mi, la encantan los accesorios y ayer me pregunto cuales eran las marcas de calzado español mas conocidas. Iba a nombrarle una decena , pero la primera que puse en mi lista fue Pikolinos.

***
Поканих моя близка приятелка да ме посети на Канарските острови това лято. Тя е много въодушевена, тъй като за първи път ще бъде в Испания и непрекъснато ме пита какви ли не неща, докато организираме и си мечтаем за пътуването.Понеже и тя като мен обича аксесоарите, вчера ме попита кои са познатите испански марки за обувки. Сигурно щях да изброя десетина, но първата която изплува в съзнанието ми беше Pikolinos .



Me fascina la colección de verano Pikolinos Maasai 2012 , un proyecto de comercio justo con la comunidad Maasai de Kenia. Las preciosas sandalias están decoradas con diseños y motivos característicos de las mujeres maasai, llenos de alegres coloridos y vibraciones positivas . De este modo , las mas de 1400 mujeres implicadas , reciben un salario digno, que les permite mantener su cultura y estilo de vida. 
Embajadora del proyecto es la top model, empresaria y bloguera Eugenia Silva, a la que admiro profundamente por su estilo, profesionalismo y compromiso social y solidario. Desde su blog , Eugenia ha estado compartiendo todo el " making of " de la campaña en Kenia , su convivencia con la comunidad Maasai ,  el lanzamiento de la colección en las tiendas y la promoción en los medios de comunicación. Eugenia, desde aquí, gracias por hacernos participes de este gran proyecto solidario ! 
Después de todo este relato, mi amiga ha quedado intrigadisíma y enseguida me ha pedido la pagina web de Pikolinos para ver la colección. 
***
Изключително впечатлена съм от колекцията лято 2012 , Пиколинос Масай, един солидарен проект , развит съвместно с племето Масай в Кения.Обединените Наций са обявили обществото Масай, като едно от най- застрашените от изчезване, затова Пиколинос , заедно с неправителствената организация ADCAM , започват тази инициатива, с която повече от 1400 жени , които участват в проекта , получават достойно заплащане за труда си , и могат да поддържат културата и начина си на живот.
Резултатът е красиви сандали, бродирани с характерни мотиви и украси  на жените Масай, заредени с много цвят, радост и положитилни вибраций.
Кръстница на проекта е испанската Топ Модел , бизнесдама и блoгър, Еухения Силва. Възхищавам се на нейният стил,професионализъм и солидарност.Чрез нейният блог, тя неуморно разказваше за съжителството си с племето Масай, създаването на кампанията в Кения, и цалостната медийна кампания при пускането на колекцията в търговската мрежа.
След целият този разказ, изпратих на приятелката ми линк  към сайта на Пиколинос.Ето наколко снимки за да се убедите сами в красотата на колекцията.







Yo he hecho ya mi fichaje con el modelo 816-9081M MEDITERRANEO. 
Y vosotros, os habéis hecho ya con unos Pikolinos Maasai para este verano ? 

Аз вече си харесах този модел 816-9081M MEDITERRANEO.
А на вас , кой ви допада най- много ?



 * fotos vía : http://eugenia-silva.blogs.elle.es
 * снимки  : http://eugenia-silva.blogs.elle.es


Follow on Bloglovin

No hay comentarios:

Publicar un comentario